zaterdag 4 september 2021

Absent, but now back home ...

Een geplande levensreddende operatie die 6 uur duurde met een week hospitalisatie, maakt dat ik nu al weer 4 dagen thuis ben. Een succesvolle ingreep die na inachtneming en werken aan conditie mijn levensverwachting in vele jaren heeft doen toenemen.


Zonder verder in details te treden ben ik fortuinlijk dat ik zo snel en goed geholpen ben. Ik ben dan ook dankbaar. 

David thank you for your support and informing some of the bloggers that I wanted to know about my situation. So now it is working on getting better and better every day, week and comming months.

Dus de komende dagen, weken en maanden is het werken aan de conditie om in het voorjaar volop te kunnen genieten van de natuur. 





31 opmerkingen:

  1. Allereest Roos sterk dat je er zo over denkt en heel veel sterkte gewenst met revalideren en geniet voor zover mogelijk dat doe ik van jouw foto.s

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dearest Roos, I am so happy to hear that you are safely home, and I wish you as speedy a recovery as possible, although I know it is going to be a long journey. David has kindly kept me informed, with your blessing, for which I am grateful.

    Do take great care and stay safe. I'll be thinking of you - - - Richard

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hello Richard, thank you for your well wishes and I will take care and will take my time to be my old self again.
      Warm regards,
      Roos

      Verwijderen
  3. Hoi Roos,
    Neem de tijd voor je herstel!!
    Blij dat dit een goeie ingreep was.
    Lieve groetjes,
    Maria ....en de foto's hierbij zijn natuurlijk gewoon mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Maria en ook dat je de foto's weet te waarderen.
      Groeten,
      Roos

      Verwijderen
  4. Hello Dear Roos,
    So pleasing to get home but from my experience you will have to take your time, getting over. These interventions take more out of us than we first think , look forward to your rcovery and your return.
    You stay safe and look after yourself,
    John

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thank you John and for telling about your experiance with recovery.
    Regards,
    Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Roos,
    Wat fijn dat de operatie goed is geslaagd en dat er tijd was vanwege de corona, er zijn zoveel operaties uitgesteld daardoor.
    Ik wens je heel veel sterkte met je herstel.
    De foto's zijn prachtig.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Irma, Hier geen wachtlijsten vanwege corona Irma. België heeft het goed voor elkaar. Maar dat ik geholpen ben voordat de herfst weer begint en vele weg waren op vakantie en de scholen pas weer per 1 september zijn begonnen waren alleen maar gunstig.
      Groeten,
      Roos

      Verwijderen
  7. Hoi Roos.

    Mooie foto's Roos.

    Maar nog geweldiger is dat je goed geholpen bent en er weer wat toekomst is voor je.
    Neem je tijd en heel veel sterkte.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Rest up, take good care of yourself, stay in touch. Best regards to Peter. Hugs. David

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hello David, I will, I will, for sure I will stay in touch. He says regards back. And hugs for you.
      Warm regards,
      Roos

      Verwijderen
  9. Dag Roos,
    Hoewel ik geen idee had dat je er zó slecht aan toe was, is het natuurlijk een opluchting dat je in het ziekenhuis goed geholpen bent. Nu rustig herstellen zodat jullie er zonder tegenslag beiden weer jaren mee vooruit kunnen.
    Groet, Kees

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Kees, nee dat had ik zelf ook niet totdat een onderzoek dat uitwees en ik in een roller coaster terecht kwam.

      Verwijderen
  10. Hallo Rose
    schöne Bilder,Danke fürs zeigen und gute Besserung
    Grüsse Frank

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg mooi roos
    en ik wens je nog heel veel sterkte,
    groetjes Herman,

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijn dat alles goed gegaan is. Beterschap. Mooie fotos.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Życzę Ci zdrowia i kolejnych cudnych zdjęć!
    Odpoczywaj i trzymaj się!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Roos,

    Fijn dat je weer zover bent opgeknapt en ik wens je een spoedig verder herstel. Enkele mooie foto's voegde je bij, leuk die watersnip met oeverlopertjes.

    Groeten,
    Ad

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Roos,
    ik moet evne verder teruglezen maar ik begrijp dat je een behoorlijke heftige ingreep hebt gehad.
    Wel heel fijn om te lezen dat deze goed gelukt is en ik wens je dan ook veel sterkte en beterschap.
    Paar mooie foto's in je post :-)

    Groeten, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Roos.
    Gelukkig dat je zo geholpen bent, wens je een voorspoedig herstel.
    Ik wist niet dat je ziek was, ben een poosje niet aan het bloggen geweest.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Vergeet ik de foto's, mooie foto's hoor ;-))
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat fijn dat het allemaal goed is gegaan. Het is al even geleden, en net in jouw latere blog gelezen hoe het nu gaat. Maar wat moet dit een spannende en zware periode zijn geweest. Goed aan jezelf denken en de tijd nemen om te herstellen.
    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen